Receptionist til Guest Service Center [Denmark]


 

$ads={1}

Forestil dig at arbejde i en verden, hvor hver dag er fyldt med spænding, udfordringer og nye oplevelser. Du vil være med til at skabe den bedst mulige atmosfære omkring vores gæster og give dem en uforglemmelig rejse. Du får mulighed for at udnytte dine kommunikationsevner, din strukturelle tilgang og dit talent for at finde kreative løsninger.

Som en del af vores hold vil du blive trænet af de bedste og opnå en unik erfaring inden for kundeservice og gæstehåndtering. Du vil blive en del af et fantastisk fællesskab af kollegaer, hvor samarbejde og fleksibilitet er nøgleord.

OM JOBBET

Som receptionist i vores Guest Service Centre får du en vigtig rolle som frontfigur ombord på vores skib. Din vigtigste opgave er at hjælpe vores gæster med alt, hvad de har brug for. Du vil opleve en spændende hverdag, hvor intet er ens.

Du bliver en del af et fantastisk team på en stor arbejdsplads, hvor der er masser af udfordringer og forskellige arbejdsopgaver. Vi går alle efter at give en fantastisk service og skabe en skøn atmosfære for vores gæster.

Der kan være travlt, så det er vigtigt, at du kan bevare overblikket og forblive rolig i stressede situationer. Derudover skal du være struktureret og have øje for muligheder og løsninger, så vores gæster altid får en god oplevelse og får opfyldt deres behov.

DINE KERNEOPGAVER

  • Levere kundeservice i verdensklasse
  • Tackle administrative opgaver
  • Håndtere klager med et smil
  • Guide vores gæster omkring skibet og destinationen
  • Være klar til afgang, ankomst, sikkerhed osv.
  • Have styr på kontanterne
  • Sælge opgraderinger og sightseeingture

Vores Guest Service Center er ansvarlig for, at alle vores gæster ombord har en god oplevelse og får den hjælp, de har brug for. Vores crew er altid klar til at tage sig af vores gæster og sørge for, at de har en fantastisk tid ombord.

Vi er altid der for vores gæster, uanset om de har brug for assistance i vores Guest Service Center, i vores konferenceområde eller endda i elevatoren. Vi er altid opmærksomme på vores gæster og stræber efter at give dem den bedste kundeservice.

OM DIG

  • Du er enten uddannet receptionist, serviceøkonom eller har masser af erfaring fra hotel- eller servicebranchen.
  • Du er en IT-haj og kan klare dig godt med Office-pakken og har nemt ved at lære nye computersystemer.
  • Du skal kunne tale dansk og norsk, og kunne kommunikere på engelsk.
  • Du er dedikeret, serviceminded, har styr på målene og ved, hvordan du skaber unikke oplevelser for vores gæster.
  • Du er fleksibel, proaktiv, ansvarsbevidst og har gode samarbejdsevner.
  • Du er EU/EØS borger

Vi tror på, at de stærkeste hold opbygges gennem mangfoldighed og inklusion. Forskellige meninger, færdigheder og personligheder får det bedste frem i os alle. Og vi kan ikke vente med at byde dig velkommen.

DET PRAKTISKE

Bliv en del af bevægelsen og udvikl dig sammen med os.

Du arbejder ombord på skibet og skal være klar til en arbejdsrytme, hvor du arbejder i 14 dage og derefter har 14 dages fri. Arbejdsdagen varer typisk mellem 10-13 timer om dagen.

Lønnen følger overenskomsten mellem DFDS A/S og Metal Maritime. Det er nettoløn, der ikke beskattes (DIS), hvis du er bosiddende i EU.


Vi tilbyder fri kost og logi, når du er ombord. Når du ikke har vagt, kan du slappe af med dine kollegaer eller få motion i vores fitnesscenter. Vi har også personalegoder, herunder frirejser med familie og venner.

Mens du er hos os, ønsker vi, at du udvikler dig. Hos DFDS tror vi på, at udvikling primært sker gennem aktiviteter på arbejdspladsen. Vi tilbyder også kurser, der kan støtte dig i din rolle, hvis det er nødvendigt.

Er vi et match? Hvad venter du på? Ansøg nu.

Hvis du mener, at din personlighed, dine færdigheder, erfaringer og ønsker matcher stillingen i vores Guest Service Center, vil vi meget gerne høre fra dig. Send os gerne dit CV så hurtigt som muligt, da vi gennemgår ansøgninger og inviterer til samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال